Venteliste HF/Solvang

Gældende regler for HF/Solvangs venteliste.

-    Du skal bo i Gentofte kommune, og haft din folkeregister adresse i Gentofte kommune i minimum 1 år for at opnå en kolonihave i HF/Solvang.

-   Alle på listen betaler kr. 150,- 1 gang om året, disse bruges til vedligeholdelse på området.

-   Betaling sker til vores bank reg.nr 1551 konto nr. 5063728 senest d. 1 juli hvert år. Det er dit ansvar at sørge for at indbetaling er gjort rettidigt, foreningen udsender ikke en opkrævning. Overholdes dato for rettidig indbetaling ikke, slettes du fra listen. Du kan selvfølgelig komme på ventelisten igen, dog kommer du bagerst på listen. En god ide er at lave en fast bank overførelse!

-   Du skal via vores hjemmeside, under besked til formanden, sende en mail med fulde navn, adresse, e-mail samt tlf. nr., hvor i du noterer at du vil på ventelisten.

-   Derefter skal du lave en indbetaling, via ovenstående konto nr., hvor på du skriver navn. Det er vigtigt at det er samme navn som der er brugt i besked til formanden!

-   Når betaling er modtaget sendes en bekræftelse, via mail eller sms, til indbetaler om at betaling er modtaget og at du skrives på ventelisten.

-   Ved havesalg, vil haven blive tilbudt i nummereret rækkefølge til ventelisten via mail eller telefon, startende med de første fem som vil få tilbud om at se haven ved en fremvisning, sælges haven ikke til en af de første fem, indkaldes de næste fem til fremvisning osv. Der vil ved fremvisning foreligge en vurdering af hus samt have,  foretaget af Nordøst Sjællands kredsens vurderings udvalg.

Venteliste 2017.

1. Dennis Hansen